مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش گذاری برند برای مشتری

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش گذاری برند برای مشتری

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش گذاری برند برای مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید

مشخصات فایل

تعداد صفحات 70
حجم 0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی مدیریت

توضیحات کامل

دانلود مبانی نظری پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش گذاری برند برای مشتری

 
 
 
 
 
 
 مقدمه
افزایش رقابت در بازارهای جهانی ، باعث شده که شرکت ها استراتژی های خود را به سمت رضایت ، وفاداری مشتریان تغییر دهند (آناستیسوس و پلیمر ،2013،ص3). در سال های اخیر فضای کسب و کار در جهان به منظور افزایش رضایت و وفاداری مشتریان شاهد تغییر و تحوّلات بسیار زیادی بوده است از جمله این تغییرات می توان به تغییر نگرش شرکت ها از دارایی مشهود به سمت دارایی نامشهود اشاره کرد از این رو فرآیند ارزش گذاری دارایی نامشهود از اهمیت زیادی برای شرکت ها برخوردار است. در نظر گرفتن دارایی نامشهود کمک می نماید تا ارزیابی درست تری از عملکرد سازمان ها در کوتاه مدت و بلندمدت داشته باشیم (سالار و گرگانی و جعفری ،1392،ص2). ارزش ویژه برند یکی از دارایی های نامشهود و از اصول بازاریابی است که به عنوان ارزیابی ذهنی و نامحسوس مشتریان از برند نام می برند (راماب  ،2014،ص315).
 
اکثر شرکت ها و سازمان ها درك کرده اند که برند، یکی از با اهمیت ترین دارائی ها است (آکر،1996). در واقع برند چیزی بیشتر از محصول است. آنچه که یک محصول برند شده را از یک محصول بدون برند متمایز می سازد و به آن ارزش می بخشد، مجموع ادراکات و احساسات مشتری در مورد ویژگی ها و چگونگی عملکرد، دلیل وجودی و ویژگی های درك شده از شرکت مرتبط با برند است (کاپفرر ،2008،ص23). ارزش واقعی در درون محصول یا خدمت وجود ندارد. بلکه این ارزش در ذهن مشتریان بالقوه و بالفعل قرار دارد و برند است که این ارزش را در ذهن آنها تداعی می سازد. در جهان مادی گرای امروز، مصرف کننده به دنبال معنا بخشیدن به مصرف است. در این راستا، برند است که یک داستان در مورد خریداران محصول نقل کرده، و معنا و مفهوم را در محصول یا خدمت ایجاد می کند. بنابراین، به طور شگفت انگیزی، تمام سازمان ها و افراد تمایل دارند که به صورت یک برند مدیریت شوند (کاپفرر،2008،ص 23).
 
 

ارزش‌گذاری برند برای مشتری

در محیط رقابتی کنونی، اکثر محققین بر این باورند که نام تجاری، بخش مهمی از یک کسب و کار و دارایی های یک بنگاه را تشکیل می دهد و خیلی از کسب و کارها علاقه مندند که یاد بگیرند چطور یک نام تجاری با دوام و قوی ایجاد نمایند. یکی از قسمت های لازم و ضروری جهت این فرآیند، شناخت هر یک از عوامل ایجاد کننده ارزش برای نام تجاری است، که این از شاخصه های اساسی برای ایجاد، مدیریت و اندازه گیری ارزش نام تجاری می باشد.

تا کنون، فرمول استاندارد و معینی برای ارزش گذاری دارایی های معنوی و نام تجاری پیدا نشده است، اما روش های مختلفی وجود دارد که تا حد بسیار زیادی توانسته اند متغیرها و عوامل اثرگذار بر ارزش دارایی ها را مورد توجه قرار داده و راه حل های قابل قبولی ارائه دهند. هر کدام از این روش ها دارای محدودیت هایی بوده و این محدودیت ها به خاطر ماهیت و واقعیت اصلی “نام های تجاری و دارایی های معنوی  می باشد. ارزش گذاری این نوع دارایی ها، دارای روند پیچیده ای است و عدم اطمینان بالایی دارد.

 
 
 
فهرست مطالب
 
 
 
فصل دوم – مبانی نظری و سابقه پژوهش 
 ادبیات تحقیق 13
2-1. مقدمه 14
2-2. تعاریف و مفاهیم ارزش ویژه برند 14
۱- بعد مشتری گرا : 16
۲- بعد مالی 17
3- بعد مرکب : 17
به عقیده آکر تداعی برند می تواند از 5 راه بر ارزش ویژه برند موثّر باشد. 20
2-3. عوامل  موثر بر ارزش ویژه برند 22
2-3-1) عوامل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه آکر 23
شکل2-1) عوامل موثر بر ارزش ویژه یرند از دیدگاه آکر(بورمارک،2005) 24
مارک تجاری  24
تداعی مارک تجاری  25
ویژگیهای مارک تجاری 27
کیفیت ادراک شده  28
وفاداری مارک تجاری  31
وفاداری مشتری 35
آگاهی از برند 37
ارزش‌گذاری برند برای مشتری 37
طبق نظر برد ون آکن هر سیستم معتبر اندازه گیری ارزش ویژه برند باید توام با اهداف زیر باشد: 38
۲. روش اینتربرند (یا فایننشال ورد): 40
۳- روش هولیهان : 42
2-4 مشتری و مشتری مداری 45
اهمیت مشتری 45
برنامه کاربردی مشتری مداری 47
سهم برند و رابطه مشتری 52
2-5. تحقیقات انجام شده 55
2-5-1. تحقیقات داخلی 55
شکل2-2 ) مدل عوامل موثر ارزش ویژه برند( ابراهیمی و همکاران،1388) 58
2-5-2. تحقیقات خارجی 59
مدل تحقیق( Athanasios & Polymeros,2013) 61
منابع: 65
Abstract 71
 
 
 
 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

دانلود کارآموزی مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش گذاری برند برای مشتری از download

خرید فایل word مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش گذاری برند برای مشتری از download

دریافت فایل pdf مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش گذاری برند برای مشتری از download

دانلود پروژه مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش گذاری برند برای مشتری از download

خرید پروژه مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش گذاری برند برای مشتری از download

دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش گذاری برند برای مشتری از download

دریافت نمونه سوال مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش گذاری برند برای مشتری از download

دانلود پروژه مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش گذاری برند برای مشتری از download

خرید پروژه مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش گذاری برند برای مشتری از download

دانلود مقاله مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش گذاری برند برای مشتری از download

دریافت مقاله مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش گذاری برند برای مشتری از download

خرید فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش گذاری برند برای مشتری از download

دانلود تحقیق مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش گذاری برند برای مشتری از download

خرید مقاله مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش گذاری برند برای مشتری از download

دانلود فایل pdf مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش گذاری برند برای مشتری از download

دانلود مقاله مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش گذاری برند برای مشتری از www

خرید پروژه مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش گذاری برند برای مشتری از www

دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش گذاری برند برای مشتری از www

دریافت فایل word مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش گذاری برند برای مشتری از www

خرید نمونه سوال مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش گذاری برند برای مشتری از www

دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش گذاری برند برای مشتری از www

دریافت فایل word مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش گذاری برند برای مشتری از www

دانلود فایل word مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش گذاری برند برای مشتری از www

خرید فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش گذاری برند برای مشتری از www

دانلود تحقیق مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش گذاری برند برای مشتری از www

دریافت فایل pdf مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش گذاری برند برای مشتری از www

دانلود پروژه مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش گذاری برند برای مشتری از www

خرید کارآموزی مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش گذاری برند برای مشتری از www

دانلود فایل pdf مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش گذاری برند برای مشتری از www

دانلود کارآموزی مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش گذاری برند برای مشتری از www

دانلود مقاله مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش گذاری برند برای مشتری از pdf

دریافت پروژه مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش گذاری برند برای مشتری از pdf

دانلود فایل pdf مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش گذاری برند برای مشتری از pdf

خرید فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش گذاری برند برای مشتری از pdf

دانلود فایل pdf مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش گذاری برند برای مشتری از pdf

دریافت کارآموزی مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش گذاری برند برای مشتری از pdf

دانلود پروژه مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش گذاری برند برای مشتری از pdf

خرید تحقیق مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش گذاری برند برای مشتری از pdf

دانلود پروژه مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش گذاری برند برای مشتری از pdf

دریافت تحقیق مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش گذاری برند برای مشتری از pdf

خرید فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش گذاری برند برای مشتری از pdf

دانلود پروژه مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش گذاری برند برای مشتری از pdf

خرید فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش گذاری برند برای مشتری از pdf

دانلود نمونه سوال مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش گذاری برند برای مشتری از pdf

دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش گذاری برند برای مشتری از pdf

دانلود کارآموزی مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش گذاری برند برای مشتری از word

دریافت فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش گذاری برند برای مشتری از word

دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش گذاری برند برای مشتری از word

خرید نمونه سوال مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش گذاری برند برای مشتری از word

دانلود تحقیق مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش گذاری برند برای مشتری از word

دانلود تحقیق مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش گذاری برند برای مشتری از word

خرید فایل word مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش گذاری برند برای مشتری از word

دانلود پروژه مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش گذاری برند برای مشتری از word

دریافت فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش گذاری برند برای مشتری از word

دانلود پروژه مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش گذاری برند برای مشتری از word

دانلود پروژه مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش گذاری برند برای مشتری از word

دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش گذاری برند برای مشتری از word

دریافت فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش گذاری برند برای مشتری از word

دانلود پروژه مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش گذاری برند برای مشتری از word

دانلود کارآموزی مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش گذاری برند برای مشتری از word

دریافت تحقیق مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش گذاری برند برای مشتری از free

دانلود مقاله مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش گذاری برند برای مشتری از free

دانلود فایل pdf مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش گذاری برند برای مشتری از free

خرید تحقیق مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش گذاری برند برای مشتری از free

دانلود پروژه مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش گذاری برند برای مشتری از free

دریافت کارآموزی مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش گذاری برند برای مشتری از free

دانلود فایل word مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش گذاری برند برای مشتری از free

دریافت مقاله مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش گذاری برند برای مشتری از free

دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش گذاری برند برای مشتری از free

دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش گذاری برند برای مشتری از free

دریافت فایل pdf مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش گذاری برند برای مشتری از free

خرید کارآموزی مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش گذاری برند برای مشتری از free

دانلود کارآموزی مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش گذاری برند برای مشتری از free

دریافت فایل word مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش گذاری برند برای مشتری از free

خرید تحقیق مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش گذاری برند برای مشتری از free


مطالب تصادفی